söndag, november 02, 2008

Tack

Hade riktigt skoj igår! Tack tjejer! Tack för presenterna, speciellt boken. =P

Hamnade, trots Lindas protester, på Björnstugan. Var där i kanske en timme, en och en halv, räckte precis lagom för att man skulle mingla lite, dricka lite och dansa lite.

Chocken igår var dock när jag ställde mig på vågen och den visade alldeles för mycket! Jag har gått upp flertalet kilo sen jag blev tillsammans med Dan. Så inte undra på att jag inte gillade det jag såg i spegeln häromdagen, inte för att allt sitter i vikten, jag är bara inte nöjd med mig själv längre.
Skönt att jag kommit igång med träningen! Nu ska jag bara planera in några pass i veckan här också, någon som vill med? Kanske några ur Beverly Hills ligan. ;) '

Nej, lite tv på de här.

1 kommentar:

Anonym sa...

I´m on! ... får kolla ut några bra pass och så ska jag köpa kort jag med!