måndag, november 10, 2008

Sådär

Hann inte riktigt duscha innan jag åkte o hämtade Jenny, men sköljde iaf av det som var svettigast, o de var håret. Sen åkte jag och en trött Molly och hämtade Jenny på uni, fick vänta en liten stund där. Molly sov mest hela tiden, busade dock också litegrann med en av hennes leksaker som dom skickade med.
Var riktigt roligt, så det gör jag gärna om Jenny! =)

Jobb i Stockholm på onsdag, en dags jobb, o de betyder att jag inte kommer få med det på den här lönen, men det gör väl inte så mycket. Får jag nån tusenlapp extra nästa månad.

Nej, nu ska jag åka hem till Dan. Snart kommer Nea dit också, sjuk o eländig. Tror dock att allt hennes sjuka beror på att hon inte mår bra alls av situationen som den är nu, känner väl av att exet ska krångla o ha sig. Får hoppas det sjuka blir bättre snart, har ingen lust att bli sjuk igen.

Imorrn blir det träning igen om allt går som det ska, vilket det borde.

Nej, åka var det.

Inga kommentarer: