torsdag, november 20, 2008

Skäll

Blev visst inget Mollyvaktande imorrn, så funderar på att träna istället.

Mina planer för morgondagen är att träna och att gå på möte hos af för o, antagligen, bli utskälld för att de inte tycker jag vill ha något jobb. Jag vill inte gå hos någon som stjälper istället för hjälper, så jag ska fråga om jag får gå på KFG istället. Dan går på KFG och han tycker det är bra, och de hjälper en där.

Har inte fått svar från den där handledaren jag har på af, men inte så otippat för de tror väl att jag bara försöker smita undan. Men de ger mig inget att gå på jobcentrum, mer skit än bra, så får väl hoppas dom lyssnar på mig.


----------------------------------

Fanns visst inga pass imorrn, lite synd, men får träna på lördag istället!
Har vikt klart tvätten, så nu ska jag åka hem till Dan och äta mat, är superhungrig!


Inga kommentarer: