onsdag, januari 09, 2008

Dag 2

Då är jag inne på dag två med att försöka få tillbaka min dator i originalskick, går inte SÅ bra kan jag säga. krånglar en del nu. Men Tobbe hjälper mig så, ska förhoppningsvis ordna sig. Men håll en tumme för säkerhets skull!

Har varit duktig idag och simmat 26 längder på Gustavsvik, solade lite också. Troligen var det fel på solariet, fick nästan brännsår på ryggen. Har de utvecklats till imorrn så kommer jag ringa och kräva kompensation! Det sa de i receptionen att jag kunde göra iaf.
Sen var det till Rosalis och äta mat, tog fullkornspasta! Måste ju vänja mig vid mitt nya liv! Sen hem och sätta sig och pilla med datorn igen.

Sen kommer mamma förbi och hämtar papper som hon ska kopiera och posta åt mig, så vi får se om akassan ändrar sig och vill ge mig fler dagar.

Nej, nu ska jag återgå till att försöka få igång datahelvetet!

1 kommentar:

Jenny sa...

Jag har också ätit på rosalis idag, tog förstås fullkornspasta jag med men hu va dåligt av dem att höja priserna!