tisdag, januari 08, 2008

Inaktiv dag

NU hör han av sig, typ bara en till två månader försent. Han skyllde det hela på mig, att han inte hört av sig. För han fick ingen kopplingston när han skulle ringa mig, så de lät som jag hade stängt av telefonnumret...
Det är nog faktist en av de sämre ursäkter jag hört måste jag få säga. Men men, nu kan jag koppla bort honom helt ur mina tankar.

Blev inget att åka upp på stan och kopiera papper idag, mamma hade inte tid, men hon skulle fixa det åt mig imorrn istället. Senare kommer det hit en kompis med en Xpskiva så jag kan fixa med min dator, får se om jag kan få ordning på den.

Det blir inte en sån aktiv dag som jag tänkte mig, men det är väl lika bra då det är riktigt skitväder ute. Ska ju träna i morgon och på torsdag, så en slappardag till kan jag få unna mig!

Nej, ska lägga mig i soffan och läsa lite nu.

Inga kommentarer: