torsdag, januari 24, 2008

Ett par dagar

Gick med Lena på stan och hindersmässan igår. Blev lite marknadsgodis och hittade ett par jeans på utförsäljningen på BikBok, 49 kronor istället för 199, helt okej.

Blev lite utgång på kvällen, satt hos mig och lyssnade på lite gammal låg- och högstadiemusik á la 90tal. Runt 23 kom vi upp på stan med buss, väl där började den eviga frågan "vart ska vi gå?" Strömpis där det var nollning eller nåt annat för studenter, eller Björnis där det var standup.

Blev tillslut Björnis då vi insåg att vi inte ville hänga med überstudenter i deras fula overaller. Björnis var väl inte så mycket bättre, vi var där mindre än en timme och hann dricka en cider var, dansa till Vincent och spela bort en 50-lapp eller så.
Åkte hem med 0.20 bussen UTAN att ha ätit nattmat! *Yey för oss*


Idag har jag gått en halvlång promenad med Lena, 30 minuter blev det. Sen har jag ätit pizza, marknadsgodis och kollat på handboll. Gick inte så värst i handbollen, sverige är ute ur EM, men tror inte de var så många som trodde de skulle gå till slutspel ändå.

I morgon blir det promenad, antingen med Lena eller själv. Sen ska jag försöka diska och städa lite, om lusten finns då. Sen ska jag låna bil av mamma o pappa också, så jag kan panta deras burkar, och på så vis få lite pengar.
På lördag är det utgång med ett helt gäng, får hoppas det blir kul.

Nej, nu ska jag återgå till Efterlyst.

Inga kommentarer: