torsdag, januari 31, 2008

När ska vi lära oss?

Jag undrar när jag och Lena ska lära oss att det inte är roligt att gå ut vid tolv en onsdag, vi satsar på att vi ska veta de när vi fyller 30! Har vi tur blir det tidigare.

Ja, igår var det stan på dagen med Helena, satt på la baguette och lyssnade på hur en del människors liv bara kretsar kring vad deras pojkvänner/dejter gör och inte gör. Usch, tänk att man varit sån!

På kvällen blev det vindrickande på hemmafruvis, dock så kom vi ut vid tolv efter mycket velande. Vi sa att vi INTE skulle gå till strömpis, men vart hamnade vi? Jo, strömpis!
Var kvar där kanske en halvtimme eller så, gick till hålet i väggen och köpte mat.
Sen fick jag göra en sprintlopp så jag skulle hinna med bussen hem, tappade en av mina vantar och skvätte ut cola över hela min hand på vägen, blev lite lagom kladdigt. Men jag hann med! Dock var jag helt slut när jag satte mig ner.

Får tillbaka min vante också, för Peter hittade den på vägen till jobbet idag! Tack snällisPeter för att du höll utkik!!

Om ett par timmar dyker Jonatan äntligen upp, ska ha myskväll har jag bestämt! Fixa lite mat och mysa, fira månadsdagen lite i efterskott. I morgon blir det Marieberg med Roberth och Lena, sen får vi se vad vi hittar på på kvällen kanske myser lite till.

Nej, plocka i ordning lite nu kanske så jag hinner. Borde diska också, men får se om jag orkar de. Ska hinna duscha också innan jag åker upp med bussen vid halv fem.

1 kommentar:

Jenny sa...

Då kanske vi ses imorgon då beroende på när ni far dit. :)