torsdag, januari 17, 2008

Svacka?

Blåser som fan ute nu, och jag är fortfarande omotiverad till att göra nånting alls.
Men nu är jag duschad, har packat färdigt något sånär, men har ingen lust att gå och lägga mig.
Ska inte upp så tidigt imorrn, vid 10, men tänkte lägga mig och läsa om en stund.

Måste komma ihåg att packa ner deo, parfym och min bok imorrn! Äh, det löser sig. Skulle ju helst vilja packa ner Bitch också, men det går ju inte.


Ja, korta gnälliga inlägg har det blivit. Men ska åka bort och samla lite krafter, förhoppningsvis mår jag bättre när jag kommit hem. Känns som om jag är på väg ner i en rejäl svacka igen, inga pengar, inget jobb, ingen lust till nånting. Låter bekant, ja, så såg min förra depression ut.


Nej, nu går jag och lägger mig för att läsa, om jag nu kan koncentrera mig på boken. Hoppas kan jag ju alltid.
Som sagt, jag tar inte med mig min dator, men finns ju på mobilen om det är nåt.
Kanske skriver en sväng imorrn innan jag promenerar iväg till tåget, annars hörs vi på lördag..

1 kommentar:

Anonym sa...

Du får ha det så trevligt!!!