torsdag, januari 03, 2008

Effektiv

Peter kunde tyvärr inte hjälpa mig med datorn, så jag får ringa stället där jag köpte den imorrn och se vad jag ska göra. Får säkert lämna in den eller nåt, trist nog.

Har nu suttit sen klockan 20 och skrivit CV, skickat jobbansökningar och anmält mig på alla bemanningsföretag jag kan hitta. Bara hoppas på att det ger något napp.
Någon som vet nån som behöver anställa nån? Är i stort behov av jobb nu! Mina dagar går ju ut snart så.

Ska börja träna nästa vecka med Lena också, måste komma igång med det! Har jag inget jobb kan jag lika gärna aktivera mig på nåt sätt.

Ska förresten ringa arbetsförmedlingen i morgon om utbildning för truckkort, så kanske man kan söka jobb på lager eller något sånt.

1 kommentar:

Jenny sa...

Får jag följa med och träna? Om jag inte blir mer förkyld förstås..