torsdag, januari 10, 2008

Inte alls

Ja, som ni ser i föregående inlägg så åker jag till Göteborg en sväng. Har egentligen inte råd alls med det, inte alls. Men vad gör man inte. Bara fixa kattvakt också så är allt klart sen.

Idag var en väldigt inaktiv dag, legat i soffan mest hela dagen och bara slöat. Skulle ha tränat egentligen, men hade noll ork till det, så jag ska ta en promenad med Lena imorrn! Får försöka röra på mig mycket ändå, även om jag inte tränar, och då funkar promenader bra!

Vet inte riktigt vad jag ska göra i helgen, troligen lugnt eftersom jag inte har råd till annat. Men sådant brukar ju kunna lösa sig om man vill, som sagt, vi får se.

Har inte så mycket mer vettigt att skriva om nu tror jag, så jag ska väl återgå till msn eller kolla på tv istället.

Inga kommentarer: