fredag, januari 11, 2008

Händelserik?

Blev visst en promenad ändå. Tänkte att jag kan ju inte vara beroende av Lena för att gå ut och ta en promenad. Ångrade mig en bit på väg, för att jag höll på att blåsa bort, men det var bara att köra på! 40 minuters promenad och en blåsa på hälen blev resultatet.

Ska se om jag kan hålla de här med att röra på mig, men den här gången vill jag verkligen så det borde inte vara några problem!

Annars har jag inte gjort så mycket idag, plockat ner julen, diskat, plockat undan lite annat krafs som låg i vägen. Fixade lite mat nu på kvällen också, kanske inte så nyttig mat, men det är ju fredag så.
Kvällen har också spenderats framför tvn och "Let´s Dance" med lite Bitchmys. Lugn dag för övrigt.

Vet inte riktigt vad jag ska göra imorgon, kanske gå och hämta ut biljetterna till Göteborg och ta det som dagens promenad. Tar ju ca en halvtimme, fyrtio minuter att gå fram och tillbaka, och om jag sen går omvägar så blir det lite längre! Perfekt plan! Nu ska jag bara genomföra den också.

Syster har tatuerat sig på foten idag, jag blev lite avis när jag såg bilden, vill också tatuera mig!

Usch, min mamma körde i diket idag, bilen snurrade runt rejält och hade fronten uppåt mot vägen. Hände precis efter Lundsbacken för er som vet vart den är (där majbrasan i närkes kil brukar vara). Min stackars mamma blev lite chockad. Men hon klarade sig utan fysiska skador iaf. Min stackars lilla mamma! Skönt att det inte var allvarligare!


Nej, nu ska jag och Bitch (som är lite mammig idag) sätta oss i soffan igen och kanske kolla på Dirty Dancing!


1 kommentar:

Jenny sa...

Spännande med tatueringen, finns det bild att se någonstans? Jag måste tillbaka och fylla i min samt planera tillbyggnaden jag ska göra. Hade hoppats på att ha råd innan sommaren beroende på kostnaden och om det blir utlandet för oss eller inte.

Tur det gick bra för din mamma! Otäckt sånt där.