torsdag, januari 03, 2008

Nyår och Jonatan

O nu kommer snön, lagom till julen är slut.

Besöket av Jonatan har faktist varit helt underbart, förutom att vi båda två tyckte det blev en dag för långt. Men sånt vet man ju inte innan, och nu har vi lärt oss det! Hade även en mindre incident på lördagen, men det är en bagatell nu efter att vi pratade ut om den.

Nyår var helt okej. Började här med att Jonatan, Jenny, Lena och jag fixade mat och åt. Satt här och förfestade då även Anders, Jörgen och Cattis dykt upp.
Drog sen tyvärr vidare till strömpis, var väl som en vanlig krogkväll ungefär. Förutom att vi stod utomhus och tittade på raketer och drack en 700spänn dyr champagne, men som vi sa så är de ju bara nyår två gånger om året. ;) Det kommer ju typ aldrig hända igen så det kunde man väl unna sig.

Hade tur när vi skulle ta taxi hem, hittade en ledig sådan mitt på gatan. ;) Blev lite seg efterfest hos mig med Lena och Jörgen, men sen blev både Jonatan och jag alldeles för trötta, så Jörgen och Lena drog väl efter 3 nån gång. När vi lagom somnat här hemma så ringer Lena och väcker och frågar vad vi gör. Attans att hon har mitt hemnummer! =P
Men jag väckte henne tydligen dagen efter, så vi är nog kvitt där. =)


Upptäckte tyvärr i tisdags att min nya dator lagt av, nåt viktigt program till windows som ändrats i eller tagits bort. Hände efter att Jörgen pillade på den. Så nu tänkte jag först o främst fråga Peter om han kan hjälpa mig, och kan han inte de måste jag ringa supporten. BLÄ!!
Sitter således på min gamla, som låter som ett helt tröskverk.

Nej, ska se om det är nåt på tv nu, eller om man ksnske skulle gå ner och hämta posten.

Inga kommentarer: