måndag, januari 07, 2008

*gråta en skvätt*

Ja, detta inlägg nummer 900 ägnas åt att sörja alla bilder som ligger på min nya dator och som kommer försvinna när jag återställer min dator till fabriksinställningarna. *gråta en skvätt*

Jag kommer ju ta nya, så de är ju inga problem, plus att alla mina första kort ligger på den här gamla datorn och kommer sparas ner sen så. Iofs så finns ju alla bilder i min bilddagbok, att jag inte tänkte på de.

Om man kanske skulle ta och köra den där recoveryn på min nya dator så jag kan använda den igen. Har inte ringt af än heller, en sak i taget. I morgon MÅSTE jag ringa så.

Ska iväg och simma på onsdag med Lena, eventuellt träna på torsdag med Jenny också. Nu ska jag komma igång!

Nej, dags att laga mat och vänta på att få ringa Jonatan!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag lovar att ställa upp närhelst du behöver nya kort... :P