måndag, januari 21, 2008

Givande dag? Nja

Givande dag, verkligen. Vaknade vid 10 av att de ringde från Glocalnet och ville sälja på mig nytt telefonabonnemang, en sak är säker iaf dom är trevliga och tar ett nej. Hon kanske inte är nån bra försäljare, men otroligt trevlig.

Somnade sen om och vaknade strax efter 11. Gick upp och åt frukost och kollade på tv. Sen somnade jag om och vaknade nu vid halv fyra. Hela dan förstörd, inte för att jag hade nåt att göra direkt. Men skulle behöva diska, dammsuga och tvätta. Men det kommer fler dagar för det.

Drömde om One tree hill i natt, jag skulle bli mördad för jag visste vem som dödade Keith. Lite för insatt kanske. Nyss drömde jag att någon skulle spränga min lägenhet i luften, så de tog bort en del trappsteg så jag inte kunde ta mig ut, eller in för den delen. Men först hittade jag och Jonatan mina katter springandes här utanför, så vi tog med dem in och fick med en get på köpet. En get som Bitch vart förtjust i och sov hos.
Riktigt skumma drömmar, nästan så man vaknar tröttare än vad man var innan.

Nej, om man kanske skulle fixa sig nånting att äta.

Inga kommentarer: