måndag, januari 07, 2008

Tålamod?

Jag tror jag garvar ihjäl mig, mer patetiskt än så blir det inte. Skönt att man kan ljuga så man tror sig själv. =P

Blev inte mycket gjort igår, låg mest och slöade eftersom jag var ute i lördags. Askul som vanligt med Jörgen och Anders, satt och förhörde mig lite om dem. =) Var väl hemma vid en halv två eller så, mycket lyckad kväll måste jag få säga.

Idag har jag provat att ringa acersupporten, för jag vet inte vilken gång i raden! Tror ni jag hade tålamod att vänta längre än 10 minuter? Nej, så jag skickade ett mail nu istället, får se när jag får svar på det, och om de har nån bra lösning.

Ska väl ringa arbetsförmedlingen också kanske, så jag får de ur världen. Först ska jag kolla på reprisen av One Tree Hill då jag missade det igår.

Saknar min Jonatan..

Inga kommentarer: