söndag, januari 27, 2008

Igår, idag, imorgon

Var ute igår med grabbsen.
Hade hur kul som helst! Började hemma hos Jörgen och hamnade sen på Strömpis, blev sittandes ett tag och pratade med croupiern vid blackjack bordet. Sen flummade jag mest runt och drack drinkar! Minns inte riktigt när vi gick hem.
Blev "efterpizza" hos Jygge och jag lyckades med konststycket att missa sista bussen hem! Och inga pengar till taxi hade jag, så det blev att sova på Peters soffa! *tack igen!*

Idag har det inte blivit många knop gjorda, kommit hem, ätit, kollat på tv och sovit.
I morgon ska jag ringa arbetsförmedlingen och tvinga dom att ge mig ett jobb. Nej, men ringa och prata pengar med dem iaf.

Just nu sitter och och myser med Bitch i knät och de andra precis bredvid, funderar på om jag ska lägga mig och läsa snart.

Just ja, eventuellt så kommer Jonatan hit i veckan! *längtar*

Nej, läsa var det ja.

Inga kommentarer: