fredag, januari 26, 2007

Dagens


DAGENS KLÄDSEL: Mysbyxor, rosa linne och rosa tröja

DAGENS FRISYR: Utsläppt och sunkigt
DAGENS HÄNDELSE: Min gångtur till servicebutiken.
DAGENS LÅT: Någon med Roxette
DAGENS VILL HA: Friskhet, ingen förkylning
DAGENS SJUKA: Genomförkyld och lite rosslig i halsen
DAGENS PLANER: Tittat på tv hela kvällen, snart sova
DAGENS SKADA: Ingen tror jag
DAGENS DUMMASTE: Jävla förkylningen!
DAGENS DROG: Snytpapper
DAGENS ÅTERSEENDE: "Så ska det låta", så kul har jag haft det
DAGENS ROLIGASTE: "Så ska det låta"
DAGENS TRÅKIGASTE: Förkylningen och rastlösheten
DAGENS FINASTE: Inte är det jag iaf, kissen säger jag då
DAGENS KRAM: Kissekotten
DAGENS PUSS: En puss på kissens huvud
DAGENS FAVORIT: Bitch
DAGENS SAKNAD: Nässpray
DAGENS KÖP: Bröd, mjölk, läsk och choklad
DAGENS GODIS: Choklad
DAGENS HUMÖR: Lite nedåt eftersom jag är sjuker

Inga kommentarer: