onsdag, januari 03, 2007

Fortfarande sjuk


Fortfarande sjuk, men i natt kunde jag iallafall sova lite längre mellan varven.


Det var någon som hade gjort en sökning med ordet "Basshunter text" och sen något mer. Det är tragiskt att de hamnar i min blogg när de letar efter basshuntertexter! Men får väl skylla mig själv när jag nämnt personen nån gång.

Andra googlingar;

tribal med katt
ja, det vore faktist fint att ha! Om någon hittar nån fin så visa mig!

han är attraherade av mig men inte kär
(jo, stavningen var så) jadu, hur man hamnar här beats me..


Ja, roligare än såhär blir det inte idag.


3 kommentarer:

Anonym sa...

hur kan man se hur folk har googlat sig in på ens sida?

Anonym sa...

Jag har ett motiv på en tribaltatuering med katt men den är min! Bara min! Muahahahaa!

Anonym sa...

Min favoritgoogling av de som hittat min blogg: "gör amfetamin snoppen mindre?"