lördag, januari 06, 2007

Krasslig


Jag är lite sugen på att gå ut, trots att jag är krasslig och ska ha en vit månad. Jag tänker inte fråga någon om dom vill med ut, men blir jag tillfrågad ska jag nog fundera på det. Inte för att jag tror jag blir tillfrågad, men ändå! Eller så får vi se, jag orkade ju inte gå promenad hem förut från min syster så. Well well, det märks.

Fortfarande krasslig och dan i halsen, hostar halva nätterna så jag inte kan sova, rätt så frustrerande må jag säga.
Det kan nog vara skönt med en hemmakväll såhär en hel helg. Funderade igår på om jag skulle gå på bio idag, men jag har kommit fram till att det inte går några bra filmer så det är ingen idé. Eller det är iaf inga filmer jag vill betala massa pengar för att se.

Nej, om krassliga jag ska ta och återgå till slumrandet i soffan.



Inga kommentarer: