onsdag, januari 31, 2007

Urinvägsinfektion


Nästan frisk nu, så otroligt skönt! Men då får jag såklart urinvägsinfektion istället! Är det inte de ena så är de det andra. Trött på att det alltid är något fel på min jävla kropp!

Appropå det! Det går framåt med träning och komma i form, ute och går promenader var och varannan dag med Robban och går på spinning ibland med Lena. Dock skippade jag spinningen idag, känner mig lite ur form helt enkelt. Så jag stannade hemma, gick och köpte mig lite choklad (vilket jag var värd efter att ha gått till och från vårdcentralen), som jag smaskade några bitar på innan jag tröttnade.

Jag gick förresten till apoteket för att min bil för tillfället är utan batteri! Bra för bensinräkningen och formen, dåligt för min lathet!

I morgon ska jag gå till apoteket och hämta ut min medicin, köpa med skurmedel och lite annat hem så jag kan städa, och kanske köpa med någon bok. Har ingenting att läsa och blir så frustrerad av det! Älskar att läsa innan jag ska sova.


Ska försöka hitta någon läsbar bok nu och krypa till sängs. *skönt* Se om jag får sova länge än till 9.15 imorrn, beror helt på när min granne väljer att sätta igång Roxette på hösta volym i sina (kanske nya väldigt låtande) högtalare.



Alla boktips emottages tacksamt!


Inga kommentarer: