söndag, januari 14, 2007

Utekväll

Skoj igår!

Ja, jag och Lena hamnade på krogen igår och drack oss redlösa på tequilas och cider! Hade askul men tror Lena tröttnade på mitt fotande på allt! =P

Träffade på en massa gamla bekantskaper där som försökte lägga över vissa ansvar på mig, men icke sa nicke! En av dom vågade inte stå för att han sagt ifrån. *suck*

Träffade på P.K och Anders där, kul att se dem igen! Sen ringde Jocke mitt upp i alltihopa, jag vet fortfarande inte riktigt varför.

Strax innan stängningsdags såg jag en sak som gjorde mig riktigt ledsen så då gick vi hem och jag skickade lite bittra sms. Dom bittra smsen resulterade i att jag kom gråtande hem, fick meddelande om att komma hem till honom och jag cyklade dit halv tre på natten. Vi "redde" ut saker och ting och jag vågade erkänna att jag var svartsjuk på krogen när han stod där med någon annan.
Nej, jag är inte kär i honom. Så jag vet inte riktigt varför jag kände denna svartsjuka. Men men, vi är nog kompisar nu så. Eller det hoppas jag iaf! Vi kommer ju ses iaf en gång till när han får tillbaka sin regnjacka som jag fick låna när jag skulle cykla hem i regnet.


Allt som allt så var det en riktigt kul kväll!

(Bilder på denna utekväll finns givetvis i min bilddagbok!)


Inga kommentarer: