måndag, januari 15, 2007

Lista 2

Hälsningsfras: tja tja
Smeknamn: Ella, Elle
Födelsedatum: 30 Oktober
Stjärntecken: Skorpion
Humör: Just nu så är jag trött. Annars ironisk, sarkastisk, snäll och blyg.
Musik just nu: Markus Fagervall
Vad åt du senast?: Ett halvt äpple, sen smakade det snusk.
Vad sa du senast?: "Ja, det gör vi.." på "hare bra så ses vi"
Favoritkläder: Beror på vad jag ska göra, men gillar jeans och urringat alternativt tajt.
Favoritskor: Beror även det på tillfället, mina svarta (trasiga) gympadojor eller mina skor med höga klackar.
Favoritcigaretter: Inga alls helst
Favoritfärg: Lila, röd rosa. Svart och vitt på kläder.
Favoritfilmkaraktär: Jag vet inte, finns en hel del. Men nån kaxig slampa kanske.
Favoritpizza: Hawai eller Capriccosa på tack
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då?: 60-talet, 70-talet.
Hälsning till valfri person: När är det inflyttningsfest Camilla? =)
Hur många har du kysst?: Oj, alldeles för många för att minnas!
Hur många har du haft sex med?: Över 70, men mindre än 100!
Hur många förhållanden har du haft?: Ett som var ett lite på och av förhållande under 5 år, mestadels av. Sen 9 månader med samboskap och förlovning. Så två seriösa då.
En vanlig missuppfattning om dig: tjaa, att jag är dryg.
Din egen bild av dig själv: Oj, gällande vilken del av livet?
Din idealvikt: Jag har ingen idealvikt, strävade när jag var yngre efter att väga runt 50, men jag är nöjd med typ 55-57.
Ditt idealutseende: Lite fastare i hullet, börjar ju förfalla nu! Annars vill jag ha allt som det är.
Vad får du oftast komplimanger för? Mina tuttar, annars min kropp i helhet, eller mina ögon, min kaxighet, min självständighet. Alla dom gör mig faktist glad!
Sommarplan: Inte den blekaste aning, sola och bada som vanligt.
Framtidsplan: Bli rik, träffa någon, stadga mig, hitta ett jobb jag trivs med.
Hälsning till kungen: tjena knugen
Tre prylar till en öde ö: Telefon, komradio och sällskap
Tre favoritprylar: Min säng, min tv, min telefon.
Tre av dina bra egenskaper: Genomärlig, envis, sympatisk
Tre av dina dåliga egenskaper: Envis, dryg, iskall
Bästa barndomsminne: När vi hämtade hö från gärdet och la in i lekstugan att ha som säng när vi lekte mamma, pappa, barn. Sen finns det givetvis fler!
Bästa låtcitat:

"Don't speak I know just what you're saying
So please stop explaining
Don't tell me cause it hurts

Don't speak
I know what you're thinking
I don't need your reasons

Don't tell me cause it hurts"
(No Doubt - Don´t speak)

Är du vegetarian eller vegan?: Nej.
Hur många piercings har du?: Två stycken, hade tre förut.
Något ingen vet: Jag har funderat på att fettsuga mig, men skulle inte genomföra det än på minst 10 år iaf.
Vad tycker du mest om hos dig själv?: Att jag är genomärlig, hårt ibland men befriande i längden.
Hur imponerar man på dig?: Är man en vettig person är det väldigt lite som INTE imponerar mig.
Ett ord: ballong
två ord: kisse katt
Göra härnäst: Kolla Cityakuten
Slutord: Bye Bye

Inga kommentarer: