måndag, januari 08, 2007

En lista

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
Fy fan

2. Hur mycket kontanter har du på dig?
350 kronor tror jag

3. Vilket ord rimmar på “test”?
Fest

4. Favoritplanet?
Venus

5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
Lillasyster

6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil?
Desire

7. Vad har du på dig på överkroppen just nu?
Svart halterneck och en värmande lila tröja

8. Sätter du etiketter på dig själv?
Ibland

9. Vad är det för märke på skorna du har på dig?
Vet inte

10. Ett ljust eller mörkt rum?
Mörkt med värmeljus

11. Vad tycker du om personen du fick denna enkät av/hittade denna enkät hos?
Vet inte, personen skriver bra

13. Vad gjorde du vid midnatt?
Tittade på Boondock Saints hos M

14. Vad står det i ditt senast mottagna SMS?
Nja...det går bra. :) sovit nåe då? Kram

15. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?
Stan? Eller stockholm? Jag vet inte

16. Vilket uttryck använder du mest?
Japp. Men va faan.

17. Till vem sa du “jag älskar dig” senast?
Min avlidna kisse Tofsan

18. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?
Svarta kissen

19. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?
Halstabletter har varit min drog

20. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
Inte en enda

21. Vilken ålder har varit bäst hittills?
20 års åldern (där i början då)

22. Din värsta fiende?
Jag vet inte, mina ex flickvänner?

23. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
En bild på ett par läppar som nästan kysser varandra

24. Vad var det senaste du sa till någon?
Jaha, så du gillar mos? Till katten

25. En miljon dollar eller förmågan att flyga?
En miljon dollar tack, fast flyga är ju rätt häftigt att kunna

26. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
Mmmm, de gör jag

27. Senaste låten du lyssnade på?
Någon av Markus Fagervall

Inga kommentarer: