söndag, januari 28, 2007

Norr


Var på Strömpis igår med Lena, var väl inte så extremt kul. Men Lena och jag provade något nytt, de är inte alla som kissat inne på herrarnas toa där de enbart har rännor! Inget jag/vi gör om dock.
Jag, Jörgen och Lena drog sen vid tolvtiden hem till Jörgen och spöade honom i Buzz. Sov slutligen borta på Norr efter att personen kommit och hämtat mig, eller inte han utan hans kompis körde. Han som hämtade mig skrek och härjade på mig, jag vet inte varför kanske berodde de på alkoholhalten i hans blod.

Redde även ut lite saker med en person igår, saker som jag visste men som jag även ville höra. Men i morse verkade han nästan lite grinig. Kan ha berott på att han var grymt bakis, betydligt mer bakis än mig. Han var dessutom fullare än mig igår också så det var ju inte så konstigt. Men men, han är ju stressad och allt. Får väl se hur allt blir i fortsättningen. Bättre än innan hoppas jag iaf. Nu vet jag iaf att han vill träffa mig så.

Seg dag idag, som söndagar ska vara efter en utgångskväll. Varit ute hos mina föräldrar och ätit stek och potatis, på vägen in till stan köpte jag med mig mat från en hamburgerrestaurang eftersom jag fortfarande var hungrig. Pratade med Helena i nån minut och sen sov jag ända till One tree Hill började.

Nu sitter jag här och funderar på hur jag ska få morgondagen att gå. Förslag någon?

Inga kommentarer: