onsdag, januari 10, 2007

En lista igen


1. Vilken tid gick du upp idag?
8.30, men sen gick jag och la mig när jag kom hem igen.
2. Vad var det första du sa i morse? "Daniel, ska du inte gå ut och gå?"
3. Vad åt du till frukost i morse? Ingenting eftersom jag sovit så länge, blev mat istället.
4. Vem kramade du senast? Daniel
5. Vem pussade du senast? Bitchen (katten).
6. Vem hånglade du med senast? Daniel.
7. Vad ska du göra efter studenten? Jag var arbetslös ett tag, sen fick jag jobb på ett städföretag, sen fick jag sparken och gick arbetslös, sen fucking transcom i 5 år.
8. Säger du "Kex" eller "Chex" om kex? Kex.
9. Vad tycker du om Grynet? Oj, jag gillar henne inte.
10. Vad längtar du till? Sommaren och allt den innebär.
11. Vilket år var du på din första festival? Ordentlig festival (inte slottsfestivalen och sånt) var Hultsfred 2000
12. Ska du på festival i sommar? Vet inte, har inte bestämt så långt. Men antagligen inte.
13. Favoritalkohol? Vitt vin, cider och goda drinkar.
14. Hur ofta använder du parfym? Typ varje dag.
15. Hur ofta tvättar du håret? Varannan dag ungefär.
16. Vad tycker du om ditt utseende? Vill bli av med lite daller (o de är ju på g nu så) Men det kunde ha varit värre.
17. Hur många Anna känner du? Ingen som har Anna som tilltalsnamn iaf.
18. Vem av alla du känner hade du helst sett ut som? Vet inte, vill nog helst se ut som mig faktist.
19. Kan du spela fotboll? Jo, jag kan. Men jag vet inte om jag är så bra på det!
20. Åka bräda? Nej
21. Har du en snygg jacka? Min vinterjacka är bara skräp nuförtiden, men sommar och vårjackorna är okej.
22. Är du blyg? I vissa situationer.
23. Säg någon som du hade velat vara kompis med som du bara känner ytligt: Jag känner dom jag vill känna.
24. Hur bor du? 2:a i Markbacken.
25. Gillar du apelsiner? Riktigt smaskens.
26. Berätta nåt ingen vet om dej: Jag är riktigt usel på matte
27. Vad tycker du om The Sounds? De är väl okej.
28. Brukar du erkänna när du fisit? Ibland, ibland inte.
29. Hur många gosedjur har du på ditt rum/lägenhet? Tre stycken i bokhyllan.
30. Varför fyller du i detta? Gillar listor!
31. Har du md? que?
32. Räkna upp vad du har på dej: Trosor, bh, knästrumpor, grått linne och rosa tights.
33. Vad drack du senast? Mjölk
34. Hur ofta äter du godis? Alldeles för ofta, men ska skära ner på det.
35. Hur många sms skickar du om dagen? Det varierar mellan 0 till 10
36. Vad tror du folk som känner dej ytligt tror om dej? Blyg och dryg! (fått höra de av en del på gamla jobbet)
37. Vad heter dina syskon? Hanna
38. Vad heter din mormor och morfar? Ingen som helst kontakt med dem, men de heter Kari och Bill (tror jag).
39. Vad heter dina husdjur? Bitch.
40. Hur lyder din åsikt om pudlar? Lika söta som andra djur om dom är rätt klippta.
41. Vilka kanaler har du hemma? Öbostandard, 11 stycken tror jag dom är.
42. Hur kommer du bo till hösten? Det vet jag inte, kanske här eller någonstans mer centralt.
.43. Vem hade du senast en dispyt med? Min katt.
44. Vad har du dåligt samvete för? Att jag shoppar för mycket.
45. Hur ska killen vara? Ärlig, omtänksam, snygg osv.
46. Har du svimmat någon gång? Nej, men har varit nära nån gång.
47. Har du körkort, och isf, vad är det värsta du orsakat i trafiken? Jag har bumpat in i en annan bil, men där blev bara skärmen bak på hennes bil pyttelite bucklig.
48. När köpte/kommer du att köpa din första bil? Vet inte hur gammal jag var, men jag har ju en så.
49. Hur gammal vill du vara när/om du får barn? Inte en aning, 27-35 nånstans.
50. Hur känner du dej just nu? Sunkig och träninssugen

Inga kommentarer: