fredag, januari 12, 2007

Skräp skräp

Vilket jävla skräp att byta till de nya kontot på bloggen!

Det är bara skräp på tv ikväll! Fan jävla skit! Så otroligt tråkigt. Försöker titta på Let´s Dance, går inte så bra kan jag meddela. Det är ju inte ett kul program, och på


Imorgon tänkte jag iväg och spinna vid 10, det var ju så kul sist! Måste ju börja röra på fläsket om jag ens ska ha en chans att se bra ut i sommar. Har ju sett mig själv i ett annat ljus nu, så jag ska kasta ut allt mitt godis och ge allt för att börja träna ordentligt! Så man shape(ar) up a bit! Det behövs efter skräckbilderna jag såg på mig själv!

Jag ska påpeka att jag satsar inte på att gå ner i vikt, bara bli lite mer fast i kroppen! Så ingen börjar oroa sig för att jag ska börja tokbanta eller nåt sånt!

Hmm, ska börja med morgonpromenader så fort jag slagit sönder min dator lite så den kan ladda in musik i min nya älskade mobil! Eller tills jag kan be någon om hjälp att försöka fixa det, eller till jag köpt batterier till min mp3 spelare.


Inga kommentarer: