måndag, januari 01, 2007

Summering


Helt okej nyårsfirande.

Hade ett väldigt trevligt nyårsfirande med några av mina bästa vänner.
Ringde och önskade massa andra gott nytt år.
Kvällen började hos mig, sen gick vi över till Hannas kompis en stund och satt där till dom skulle gå. Sen hem till mig där en uppklädd Lena senare dök upp med sina vänner. Lite efter tolvslaget dök min lillkusin upp också!
Firade tolvslaget här tittandes på raketer och skålandes i champagne (eller mousserande vin, välj själv). Mycket trevligt! Sen upp på stan där vi skulle hem till Jörgen på Buzz-efterfest. Men han tog så lång tid på sig att de flesta gick vidare för att äta och gå hem. Kanske jag också borde gjort. =)
Men jag ringde Jörgen och frågade vart han var, då visade det sig att han stod och tog hand om en spyende 16 åring. Hörde lite halvpanik i hans röst och bestämde mig för att gå dit, och när jag kom dit skrek han åt honom. Så jag fick gå dit och styra upp situationen, som tur var kom det en vän till 16 åringen som hade hans hemnummer. Dom ringde hans pappa trots hans protester. Det sista vi hörde när vi gick därifrån var "Tack, jag ska aldrig mer dricka igen. Aldrig nånsin mer dricka igen.."
Stackars pojken! Bara hoppas att hans pappa kom dit ganska omgående.

Väl hos Jörgen kickade jag rumpa på allihopa och utklassade dom i Buzz! Var askul där iaf! Ville gå hem sen. Vet inte riktigt när jag var hemma kanske runt fem tiden, men snälla Jörgen följde mig så jag slapp gå själv iaf! Vi blev dyngsura av ösregnet! Inte så skoj, men vad gör man inte för att komma hem? =)


Så en summering av kvällen är väl att det var askul! Ända till hemgången i regnet, men även den var rätt trevlig. Dock så mår jag inte så bra idag! Jag är inte det minsta bakis, men har blivit förkyld och klagade redan igår på huvudvärk och halsont. Allt utom huvudvärken är värre idag, gör ont när jag sväljer och jag snorar som tusan. Men men..
Tack för att du följde mig Jörgen!


Gott Nytt 2007

Inga kommentarer: