fredag, januari 19, 2007

Snygga skor!


Idag har jag varit uppe på stan och käkat lunch med Mattias. Käkade sallad på Java, mycket gott!

Fick syn på ett par skor som jag letat aslänge efter men hade inga pengar med mig, så jag gick på stan en stund, gick till bolaget (för det hade jag såklart pengar till). Sen tänkte jag näe, va fan! Så jag åkte hem, hämtade pengar och åkte upp på stan och köpte dom assnygga skorna till halva priset! Jag är så nöjd! Sen blev det en varm tröja också, även den på rea!
Lägger ut bilder i bilddagboken sen när jag fotat dom, typ imorrn.

Ikväll blir det lugnt, måste ju ladda inför imorgon då det är party antingen ute på landet eller inne i stan. Får se när jag bestämt mig för vart jag ska ta vägen. Vill ju gå på båda så. Det märks imorrn.



2 kommentarer:

Anonym sa...

du får ta o lägga in bilddagboken i länklistan... jag hittar ju aldrig dit annars

Anonym sa...

nåå.. när får man swe demdära skorna?