tisdag, mars 20, 2007

9

Dagen blev inte riktigt som jag tänkt mig, men det gick ändå.

Vaknade först vid 9 och tänkte att jag stänger ögonen en stund till, när jag sen vaknade var klockan 11 och jag hade en hemsk huvudvärk (som inte försvunnit än). Käkade lite frukost, sen var det bara ner med en tokmassa tvätt till tvättstugan.
Men väl i tvättstugan så upptäcker jag och all min tvätt att SÅKLART är en av tvättmaskinerna trasig! Så jag hinner enbart tvätta två maskiner istället för beräknade fyra, fick fixa tvättid till imorrn igen.
Vid 16-tiden åkte jag och hämtade upp Peter på hans jobb och åkte till Marieberg en sväng så han kunde inhandla lite för sin resa, hittade en del saker han köpte.

Annars har det varit lugnt idag, inga stora ansträngningar alls.

Nej, glo lite på tv nu. Kanske skriver mer senare.

Tjingeling

Inga kommentarer: