måndag, mars 26, 2007

Utmaning från min syster.

Tio första:
Första bästa kompis: Karin på Kyrkans Barntimmar
Första puss: Det vet jag inte, kan ha varit Per eller någon annan.
Första bil: Min fina silvergråa Volvo!
Första kärlek: Per i typ tvåan
Första husdjur: Kimme eller Missi
Första jobb: Något sommarjobb nånstans.
Första köpta skiva: Michael Jackson eller Carola
Första riktiga kärlek: Daniel tror jag, men min största är Tobias
Första piercing: Ena näsvingen
Första konsert: Jadu, tror jag var på slottsfestivalen eller nåt. Minns dock inte vilken artist.

Nio sista:

Sista alkoholdrycken: Hmm, Xider med smaken pine citrus tror jag.
Sista bilfärd: Tidigare ikväll från min syster och hem.
Sista filmen du såg: Titanic
Sista ringda telefonsamtal: Till mamma o pappa
Sista bubbelbadet: Länge längesen eftersom jag inte har något badkar
Sista spelade cd: Panic! at the disco. Tror jag iaf.
Sista kyss: Henke i söndagsförmiddag
Sista gången du grät: I lördagsnatt när jag gick från Mattias på slottsbron.
Sista måltiden: Makaroner och korv

Åtta har du nånsin:

Dejtat en av dina bästa kompisar: Nja, vi dejtade väl aldrig riktigt så.
Blivit arresterad? Nej
Blivit kär vid första ögonkastet? Nej, men attraherad.
Fått ditt hjärta krossat?: Ja, tyvärr
Sagt att du älskar någon utan att mena det?: Aldrig sagt det högt om jag inte menat det.
Haft ett one night stand?: Hehe, ett par stycken kan man väl kanske säga
Busringt till nån?: Det har väl hänt.

Sju saker du har på dig:
1. Svart linne
2. Grå tröja
3. Svarta boxertrosor
4. Svart bh
5. Svarta strumpor med tigrar på
6. Svarta byxor
7. En hårsnodd på armen.

Sex saker du gjort idag:
1. Lagat mat
2. Gått promenad
3. Smsat
4. Hämtat min bil.
5. Varit på informationsmöte på Eniro
6. Kört bil

Fem favoritsaker (Ingen speciell ordning):
1. Min kisse
2. Min säng
3. Min mobil
4. Min micro
5. Min tv

Fyra personer du kan berätta allt för:
1. Helena som vet det mesta redan
2. Lena.
3. Tobias
4. Robban

Tre val:
Svart eller vit? Svart
Sommar eller vinter? Sommar
Choklad eller chips? Choklad

Två saker att göra innan du dör:
1. Skaffa barn
2. Skaffa partner

En sak du ångrar:
1. Alla dumma saker jag gör på fyllan!

Inga kommentarer: