tisdag, mars 13, 2007

Aktiv dag!

Aktiv dag idag!

*Promenerade upp på stan, gick runt där och väntade på att mor skulle avsluta sitt lunchmöte. Sen gick vi och köpte den ursnygga tröjan som jag spanat in och som hon lovat mig om jag fick jobb! Nu är de bara en tröja att inkassera från min syster också!

*Var förbi syster en sväng, stackaren är ju magsjuk, jag var där och lämnade lite cola åt henne. Sen gick jag hem. Allt som allt var jag väl ute och gick i 2 och en halv timme, riktigt skönt i det fina vårvädret!

*Hem, åt lite mat, sov en sväng med Bitchen på soffan.

*Träffade sen Peter vid halv sex och tog en promenad på typ en timme, sen hem och mellanlanda hos Peter ett tag eftersom jag fick så otroligt ont i magen.

*Gick sen till Lucullus så Peter fick proviantera lite och utnyttja mig som bärhjälp!

*Åkte sen hem och tittade på Desperate Housewives och nu sitter jag här och slösurfar och kollar på Scrubs.



Dagens promenadtid: ca 3,5 timmar
Dagens överraskning: Ytterligare en anställningsintervju



PUSS!

Inga kommentarer: