torsdag, mars 15, 2007

Sluta googla Lena!

Lena! Vad har vi sagt om att googla på samma sak om och om igen?! ;)

Lena knullar inte jörgen, och Jörgen knullar inte Lena! =P

I helgen blir det fira av! *woho*

Annars har jag inte gjort mycket idag, varit på anställningsintervju på vägverket. Tror inte jag vill ha det jobbet så mycket längre, verkar mest rörigt och ostrukturerat. Men vi får väl se om jag ens får erbjudande på de jobbet, får jag det så får jag ta beslutet då.

Var hemma hos en kompis ett par timmar också, skönt att komma hemifrån. Sen sprang jag på Niklas när jag var in och handlade på Ekershallen, kul att träffa honom igen då jag inte sett honom på år och dar!

Dock tog jag det osmarta beslutet att cykla till kompisen, MOTVIND är det enda jag säger gott folk! Jag HATAR MOTVIND! Och det är de enda man får när man är ute och cyklar i den här jäkla staden!
Men men, det ger ju motion och starka benmuskler så!


1 kommentar:

Anonym sa...

jag har faktiskt bara gjort Två googlingar max! Dessutom är jag så egoistisk så jag söker bara Lena knulla jörgen ... hehe. Men du får väll komma på nån annan bra googling så jag kommer till dig direkt då..