lördag, mars 03, 2007

Sjuk


(Mitt inlägg nummer 500 i denna blogg, woho)

Mår inte så mycket bättre nu, dock kan jag andas med hjälp av nässpray! Tack snälla mor och far för att ni kom hit med förnödenheter!!
Mamma o pappa kom hit med nässpray, halstabletter och glass och jag är dom evigt tacksam. Jag hade inte klarat mig utan någon/något av dem.

Låg vaken till femtiden eller nånting imorse eftersom jag inte kunde andas, sov en stund, vaknade osv. Sov ett tag efter att pappa varit här med grejerna. Är dock fortfarande toktrött. Har sovit till och från hela dagen.
Lär väl bli så hela helgen, jag hade gärna gjort nånting annat än o suttit hemma själv idag typ kollat på andra chansen med några av tjejerna. Men jag har inget val!
Jag blir alltid rastlös på lördagar om jag inte gör något, extra rastlös idag eftersom jag är sjuk.


Återgå till min soffa, katten och halstabletterna nu.

Inga kommentarer: