söndag, mars 25, 2007

Jag och Lena

Hade en askul kväll med Lena igår!

Vi började kvällen med en chansning på att åka hem till en av mina msnkompisar för att förfesta, det visade sig bli en lyckad chansning. Dom var rolig aoch trevliga att hänga med, även om några var lite konstiga. Där hittade jag även mitt hångel för kvällen och sällskap för natten.
Vi gick vidare till Strömpis där vi mötte upp Jörgen, P.K och Anders, träffade även på två Invalaidiesbrudar. Andra gången i rad som jag hade kul på strömpis! För det var riktigt skoj! Minglade, pratade, dansade och hade det askul! Det var jag och Lena mot världen hela kvällen typ. =P

Lyckades berätta för M vad jag känt för honom senaste åren, smart o göra på fyllan liksom. Men men, jag fick det sagt och fick ungefär det svar jag hade förväntat mig. Hoppas nu bara på att ingenting blir annorlunda mellan honom och mig, att vi fortfarande kan vara kompisar o hänga som förut.

Sov bortanför Wadköping, helt andra änden av stan helt enkelt. Inte så kul när jag vaknade upp imorse med en huvudvärk som inte var av denna värld, den är inte borta än trots att jag druckit hur mycket vatten, mjölk o läsk som helst. Sov i en 90 säng i natt, det har jag inte gjort sen jag bodde i Närkes kil. Spännande att vakna upp med ett ben utanför sängen och armarna i huvudet på någon annan.

Nej, svara på lite mail och sen krypa tillbaka ner under täcket hos kissen i soffan.


Inga kommentarer: