fredag, mars 23, 2007

Nojig

Jag blir alltid så nojig när människor skriver typ "jag hatar dig", för jag tror alltid det är mig dom menar. Så jag går alltid och funderar på om jag gjort något elakt mot någon, det spelar ingen roll om jag läser ordet på en klottervägg eller i någon tidning. Det MÅSTE ju vara mig dom menar.
Hej jag tror världen kretsar runt mig! =P

Dock så vet jag att till 99,99% så är det inte mig dom menar, men ändå!

Och nej, jag tror faktist inte att hela världen kretsar runt mig, för den som trodde något annat! =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Nej, Det är absolut inte dig jag menar. Faktiskt inte alls du, men nästan allt annat i hela världen annars. Kommer skriva mer om det imorn. För nu är klockan 3 och jag borde krypa till kojs. Jag har varit på Harrys. OCh börjer Kungen. Och lite andra ställen. Men det.. Oj, vad långt. Ses imorrn!