tisdag, mars 20, 2007

Saknad

Såg att han var på krogen i Örebro i helgen. Det kittlar fortfarande till i magen när jag ser honom, inte så konstigt kanske. Men jag tror ändå det var rätt beslut jag tog, vi skulle aldrig klara av att ha ett normalt förhållande. Det hade vi aldrig under de drygt 7 åren vi strulade fram och tillbaka, så vad skulle bli annorlunda den här gången?

Men jag måste erkänna att jag saknar att han alltid hörde av sig när jag var på väg in i förhållanden. Jag vet inte hur han gjorde, men på nåt sätt tycktes han veta att jag var på väg att bli lycklig och kom springande. Jag saknar det, men bara lite. Det var en trygghet jag hade, när jag var på väg in i nåt kom han alltid och ville ha mig tillbaka.

Det som fascinerar mig mest är nog att han aldrig var otrogen mot mig, bara med mig. Han var (vad jag vet) notoriskt otrogen med mig från andra året (tror jag) vi träffades. Under nästan hela tiden vi kände varandra så kom han tillbaka till mig förr eller senare. Jag var otrogen några gånger med honom också (dock inte under mitt förhållande med Tobias), vi hade/har någon speciell kemi.

Synd att vi inte passade bättre ihop D, vi skulle ha blivit ett bra par..

1 kommentar:

Anonym sa...

kul att bli bloggad om =) jag vet att jag inte stötte på dig, det hade jag kommit ihåg.. så hur såg du mig? har jag lyckats fastna på något hemskt kort nånstans?

har inte kvar din mail eller nånting så här va enda stället jag kunde skriva nånting =) hoppas du har det bra iaf orkade inte läsa din blogg .. ("slöhög" jag vet jag vet)...