söndag, mars 11, 2007

Halvlångt inlägg!


Askul kväll igår!

Började med att hänga med syster ungefär hela dagen, mycket trevligt då vi inte umgåtts på länge. Sen åkte jag och hämtade upp Lena och vi satte oss för att kolla på melodifestival, tråna efter en del män/pojkar där och prata! Askul! Jag tyckte inte att rätt låt vann, men det var ju inte så oväntat att The Ark skulle vinna så det var ju bara att finna sig i det. Dock så förstår jag inte svenska folkets förtjusning över den falsksjungande tjejen Marie Lindberg, som nog borde ta lite lektioner i engelska innan hon ställer sig (eller sätter sig) och sjunger den låten igen.

Sen gick vi ut på krogen och hamnade på frimis, väl där hade vi askul och dansade till schlagers och snackade med grabbarna! Min syster kom dit senare.

Råkade visst hångla med en person (såkallad favorit i repris) som gjorde en annan person lite ilsk på mig. Personen som blev ilsk förnekade att han var det när man ställde på honom, men andra sa att dom pratat med honom och att han då erkänt att han tyckte det var en asdum idé. Sluta bry dig, han är en vuxen människa och gör vad han vill, knappast så att jag tvingade honom till något!!

Följde reprisen hem efter att vi köpt mat på Grillcorner som vanligt. Lena, jag och han åt mat på vägen. Kan säga att de är lite tricky att gå och äta en pizza samtidigt, speciellt när man är full! Den hann bli bra kall också, men nattamat är ju alltid gott, om än väldigt onyttigt!

Tog tydligen en massa bilder igår, lägger ut dom senare eller imorrn beroende på när jag orkar.

Tack Lena för en askul kväll! Det får vi göra om när de är stora festivalen i Finland! Eller tidigare.. ;)


Förhoppningsvis får jag besked imorgon eller tisdag gällande jobbet, vore så kul att jobba ihop med Lena, sitta och snacka skit med henne och få betalt för det! (För att citera ett av hennes sms)

Nej, rosta mig ett par mackor och sätta mig vid tvn nu. Det är ju snart One Tree Hill!


Inga kommentarer: