torsdag, mars 29, 2007

Lista jag snodde från Jenny, Lena osv

Tre namn som du har
1. Kristina
2. Ellinore
3. Johansson

Tre delar av din härkomst
1. Örebro
2. Stockholm
3. Norge

Tre saker som skrämmer dig
1. Att Moderaterna styr Sverige
2. Att förlora nära o kära
3. Att jag ska bli ensam hela livet

Tre saker du använder varje dag
1. Tv
2. Dator
3. Mobil

Tre saker du har på dig just nu
1. Linne
2. Mysbyxor
3. Trosor

Tre av dina favoritartister/musiker, just nu
1. Panic! At The Disco
2. Marcus Fagervall
3. Kent

Tre av dina favoritsånger, just nu
1. Hey där - Byz
2. Cara Mia - Måns Zelmerlöw
3. I write sinds not tragedies -
Panic! At The Disco

Tre saker du vill ha ut av ett förhållande (förutom kärlek)
1. Ärlighet
2. Skratt
3. Närhet

Två sanningar och en lögn
1. Jag har testat lättare narkotikaklassade medel
2. Jag har druckit alkohol så jag fått minnesluckor
3. Jag älskar skräckfilmer

Tre saker hos det motsatta könet som attraherar dig
1. Ögonen
2. Munnen
3. Händerna

Tre av dina intressen
1. Fotboll
2. Läsa
3. Festa

Tre saker du vill göra, just nu
1. Få tag på min bovärd innan måndag som är ledig till just på måndag
2. Kramas med Henke
3. Att Henke och hans bror ska bli sams

Tre platser du vill åka till
1. Las Vegas
2. Japan
3. Australien

Tre saker du vill göra innan du dör
1. Köpa hus
2. Få barn
3. Resa en massa

Inga kommentarer: