onsdag, mars 14, 2007

Uppdatera!

Nu tycker jag att alla är väldigt dåliga på att uppdatera sina bloggar, kom igen då!

Idag har varit en lugn dag för övrigt.
Vaknade runt 10, gick upp och åt frukost och la mig sedan och läste nån timme. Sen tvärsomnade jag runt halv tolv och vaknade halv fyra, så då var problemen om vad jag skulle roa mig med hela dagen lösta. Om än på ett väldigt tråkigt sätt!
Efter det satt jag på balkongen en stund, sen gick jag ut med Bitch som inte fann det lika roligt som jag. Vi var ute typ en kvart eller så.
Gick sen till Ekershallen och köpte mörk choklad för att ha något att göra, var ju tvungen att röra på mig lite i de finfina vårvädret.

Tyvärr kommer jag inte kunna somna så värst tidigt idag då eftersom jag sov halva dagen, bådar ju gott inför anställningsintervjun imorrn. Eller kanske inte. Jag får väl hoppas på att jag inte är allt för trött då, och att det är fint väder så jag kan cykla dit. En cykeltur brukar ju kunna pigga upp lite iaf.

Håll tummarna för att jag får jobbet! Fast skulle jag inte få det så är det ju ingen kris eftersom jag tekniskt sett redan har jobb!



Inga kommentarer: