söndag, mars 04, 2007

Överpretantiösa


Hosta, yrsel, huvudvärk, frossa lite till och från.
Ja, roligare än så blir det inte i min blogg idag.

Är så trött på alla överpretantiösa bloggare som känner att dom måste skriva hur mycket som helst om "viktiga" saker. *suck* Det blir ju inte kul att läsa, bara tröttsamt i längden.

Självklart ska man skriva långt om man känner för det, men se då till att texten har någon som helst poäng eller substans! Det är bara sånt jag läser om de är långa texter! (Kanske inte alltid så jag skriver, men spela roll). Annars tröttnar jag lätt och läser ungefär inte ens hälften av texten och slutar följa den bloggen typ.

Äh, jag svamlar bara nu känner jag. Skriv långt om du vill, jag kommer inte orka läsa det ändå.

Jaa, jag kastar sten i mitt glashus nu, kastar tillome dricksglas i glashus, men ser det ut som jag bryr mig?

Inga kommentarer: