onsdag, oktober 17, 2007

21 till 02

Handsfreen låg i en jackficka jag missat att kolla i, jag har tur ibland!

Körde till Stockholm igår tillsammans med en annan tjej, visar sig att det är inte bara jag som inte hittar i Stockholm! Körde fel en hel del, men kom rätt tillslut. Tog en liten stund att hitta arbetsplatsen sen också, men fram kom vi och i tid var vi också!

Jobbade 21 till 02, då dom blev klara tidigare. Förhoppningsvis blir dom snabbt klara med asfalteringen idag så man kan komma hem någorlunda tidigt i morgon, och slipper all trafik på vägen hem. Men om dom är så snabba som dom var igår så ska de inte vara några problem. Jag får ju betalt för 8 timmar ändå så jag klagar inte.

Måste bara avsluta med att ibland förstår jag faktist inte hur folk tänker, men tur är väl det. Tänk om hela världen skulle bestå av sådana som jag, eller som någon annan! Tråkigt det skulle bli då, vad skulle man ha att prata om?

Inga kommentarer: