lördag, oktober 06, 2007

Ovanliga syner

Det här är en ovanlig syn, Ella hemma på en lördagkväll utan någonting att göra. Skillnaden är bara att det känns skönt idag att vaar hemma, var ju ute i onsdags så.
Slösade ju massa pengar förut när jag och Jenny var ute på Marieberg och strosade runt.
Började med att byta min väska jag köpte sist, gick sönder idag när jag tog upp den ur en kundkorg.

Dagens inhandlade varor är som följer;

En snygg lila kofta för 79 kronor från H&M, billigt och bra.
Ett läppglans/lip plumber också det på H&M
Sen skohorn, underklädeshängare och en liten korg på Lågprismagasinet,
Två korthållare från en blomaffär där ute också, men dom fick jag av Jenny! Tack gumman, dom passar jättefint där jag ställt dem!

Ikväll kommer jag således vara hemma eftersom alla är upptagna på sitt håll. Det får man acceptera ibland och passa på att ta hand om sig själv, som om jag inte gjorde det varje dag liksom.
Inget bra på tv är det ikväll heller, får väl ta och se om jag är sugen på att kolla på någon av de filmer jag äger. Inte troligt, men under kan ske.

Inga kommentarer: