tisdag, oktober 23, 2007

411 mail

Fika med tjejerna idag, trevligt trevligt. Tack för maten förresten Lena! Jag bjuder igen!!

Startade igång min gamla dator en stund nyss, var tvungen in i mailen o kolla en sak. Först fick jag inte igång skiten, men med systers pojkväns hjälp så fick jag igång den.
På lite drygt en månad har jag fått 411 nya mail. Man kan ju tro att NÅGOT av dem var något roligt, men icke! De flesta kom från facebook och mer än hälften var skräpmail.

Jag har även beställt hem ett singstar eftersom jag är så övertygad om att jag kommer få singstar med mikrofoner i present!

Fick lite extra oväntade pengar den här månaden från eniro. Pengarna kommer säkerligen gå till en klippning, då håret börjar bli lite för långt för att kunna göra något vettigt med.

Nu kommer det en kisse och pockar på uppmärksamheten, så ska ägna mig åt henne och kolla klart på Nottig Hill som går på tv nu.

Inga kommentarer: