fredag, oktober 12, 2007

Googlingar

Jag var bara tvungen till en sista. (Bra program börjar ju inte ännu på en kvart så) Här kommer lite roliga googlingar;

Knulla i stövlar
Är det bättre än att knulla utan stövlar? Någon måste berätta snart!

Bilddagboken örebro ella
Ja, den hittade du antagligen genom min blogg om det var MIG du sökte

Björn Gustavsson parlamentet örebro
Vi tänkte nog inte på samma person, kanske

min hustru sminkar mig varje morgon
Jag blir nyfiken! Vilka färger använder hon? Kan hon sminka MIG varje morgon istället?

sjukskrivning vid urinvägsinfektion
fråga läkare!

ett måste kaxighet
Ja, vill man ta sig nånstans tror jag man måste ha ett visst mått av kaxighet

frågor på första dejten
Dom är många, men stämmer kemin så kommer dom automatiskt! Lovar!

Inga kommentarer: