torsdag, oktober 04, 2007

Onsdagar = Lenahäng

Började dagen igår med att städa lite. Sen hörde jag av mig till Lena, hon låg fortfarande i sängen.
Efter en stund kommer hon ut på msn och frågar om jag ska med upp o käka lunch på stan, så jag åker upp efter ett tag.
Vi drar till Coco Thai och äter, dock åt jag inte så mycket eftersom jag nästan nyss ätit frukost. (Väl spenderade 70 kronor liksom). På vägen till Coco Thai kommer vi fram till att vi ska ut på kvällen.
Efter maten tog vi en sväng på stan, de är farligt att gå med Lena! Man köper alltid nånting, dock var det saker jag behöver ha så de var väl ganska lugnt.

Åkte hem och skurade köket innan Lena kom hit vid 20 tiden. Vi kollade Bonde söker fru och Greys Anatomy, de är riktigt spännande! Greys alltså. Sen taxade vi upp på stan och drog till Strömpis. På onsdagar är vi båda studenter eftersom de blir billigare inträde då! =P
Upptäckte lite senare att Jacob dök upp, hade tydligen blivit strömavbrott på Björnis! Snacka om att förlora pengar på det liksom! Hängde kvar på Strömpis till dom stängde. Fick dansa sista dansen också, jag höll på att bli ett 5 i 2 ragg men lyckades avvärja det hela.

Åkte buss hem UTAN att äta nattamat! Bra beslut från min sida, även om jag antagligen hade mått bättre idag. Har iofs inte mått så dåligt, bara lite skallebank och slöhet.

Dagen idag har spenderats med att sova och kolla på tv ungefär. Var dock nere en sväng till affären för att inhandla nödvändiga saker som mat och ost o något att dricka, och såklart ett par kanelbullar! Riktigt smaskigt!

Nu sitter jag och kollar på Die Hard och börjar bli något trött, funderar på om jag ska orka sitta kvar o kolla på en film jag sett femtioelva gånger eller om jag ska lägga mig o läsa.

Imorgon har jag inte klart för mig vad jag ska göra än, antagligen tvätta eftersom jag missade tvättiden idag med flit. Sen städa badrummet o rensa avloppet där kanske. Vi får se helt enkelt.

På kvällen då är de iaf myskväll med mig själv och katterna. Det kan inget ändra på.

1 kommentar:

Anonym sa...

kom på runt två att jag ju hade lovat att påminna dig om tvätttid. Men det känndes lite sent då.. sen glömde jag bort det.