torsdag, oktober 18, 2007

Tankar

Tycker det är synd när man gör saker "bara för att man alltid gjort det" och inte vågar bryta ett mönster. Jag vet att det kanske är fel att skriva ut detta i min blogg, men jag har ingen lust att skicka massa mail fram och tillbaka.

Det här är vad jag känner gällande "tjejgänget" som vi ändå är/var. Så det är ingen som behöver bli upprörd eller så, okej? =)

Nu för tiden umgås vi enbart för att vi måste och för att det var längesen vi sågs, och för att vi alltid gjort de, inte för att vi känner för/har behov av att hänga med varandra.
Vi ses bara på födelsedagar och någon enstaka fika och inte månaderna mellan. Känns mer och mer som att födelsedagarna blir påtvingade och det blir ett måste att bjuda in alla just bara för att man inte setts på länge, trots att alla kanske inte har så mycket gemensamt längre.

Missförstå mig rätt, det är trevligt och kul att umgås med tjejerna, men vi kanske borde tänka efter varför det bara blir på födelsedagarna vi umgås och aldrig annars? För jag kan inte tänka mig att ingen har så lite tid att de inte kan umgås någon gång utanför de födelsedagar som är under året...

Jag vet att jag hör av mig till de jag vill umgås med, gör ni?

Ja, som sagt, de här är bara något jag känner. Men är det någon som har synpunkter eller blir upprörd, så är det bara att skicka ett mail eller kommentera i bloggen! =)

Inga kommentarer: