torsdag, oktober 18, 2007

Grinig

Idag har jag varit grinig och med god anledning.

Jobbade 21 till 05 inatt och åkte sen direkt hem efter det, tjejen och jag som åkte ihop såg ufon och allt möjligt. =P

Var hemma halv sju imorse. När jag väl kom hem så upptäckte jag till min fasa att min mor inte matat mina katter i onsdags som hon lovade!
Så när jag kom hem fick jag först torka upp efter Bitch, ge katterna både torrfoder och blötmat OCH vatten. Inte kul alls när man kommer hem och bara vill sova.

Så jag har ringt och varit grinig flera gånger idag på mamma, fått kompensation men ändå. Hjälper ju inte att jag kom hem till utsvultna katter.

Inte har jag orkat laga mat idag heller, hade tänkt försöka få mamma att köpa pizza åt mig och komma upp med, men hon hade en massa ursäkter för att inte göra de. Så vi får se vad jag hittar på för något.

Inga kommentarer: