måndag, oktober 01, 2007

50 frågor!

En lista såhär i tråkighetens tecken;

1. Vilken svordom använder du mest?
Jävla skit, fan, med flera

2. Äger du en Ipod?
Nope, lyssnar på musik i mobilen

3. Vilken tid är väckarklockan inställd på?
Hmm, beror på om jag ska jobba och då är de allt mellan 3.50 och 8.30, annars ingen tid alls.

4. Hur många resväskor äger du?
En, som jag fått av föräldrarna

5. Använder du flip-flops?
Nej, äger inte ens några längre.

6. Vart köper du dina matvaror?
Tempo, Ica, Coop, beroende på vart jag är.

7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på den?
Beror på, oftast tycker jag båda två är lika roliga!

8. Vilken var den senaste film du såg?
Oj, det minns jag inte ens! Var ett tag sen.

9. Du får ledigt idag, umgås du helst med en barnfamilj eller en kompis?
En kompis!

10. Om du vann på Lotto, vad är de första du skulle köpa?
Oj, de är svårt att säga. En resa, lägenhet/hus och bil tror jag.

11. Har någon nånsin kallat dig lat?
Jajjemen, flera gånger.

12. Tar du någonsin medicin för att somna snabbare?
Nej, men har gjort.

13. Vilken cd ligger i din cdspelare nu?
I bilen är det någon blandskiva, enda cdspelaren jag använder.

14. Vilken är världens bästa artist just nu?
Toksvårt, men Kent är ju alltid bra och Linkin Park.

15. Har någon berättat en hemlis för dig den här veckan, och vad?
Fått höra en liten hemlis, men talar inte om från vem eller vad de är! =)

16. När var senast någon stötte på dig?
I Lördags

17. Vad åt du till middag senast?
Makaroner och korv

18. Använder du luvtröjor?
Japp

19. Kan du vissla?
Jaa, falskt.

20. Vem var den senaste som ringde dig?
Lillasyster

21. Vilken är din favoritattraktion på ett nöjesfält?
Berg- och dalbanan!

22. Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?
Jag tror inte det, jag VET att det förekommer.

23. Vilket riktnummerområde befinner du dig i?
019

24. Tittade du på tecknat när du var liten?
Oja! De gör jag fortfarande ibland!

25. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
Jadu, de är väl Marieberg och där finns de massa affärer så.

26. Hur många syskon har du?
En lillasyster

27. Är du blyg inför motsatta könet?
Ibland, ibland inte. Men de har inget med könet att göra.

28. Vilken film kan du alla replikerna till?
Ingen!

29. Äger du några popband tshirts?
Nope

30. När flög du senast?
Augusti förra året till och från Turkiet

31. Hur många stolar står runt ditt köksbord?
2 och en halv

32. Läser du för skojs skull?
All the time

33. Pratar du några andra språk?
De jag pratar är svenska och engelska

34. Diskar du din egen disk?
Jaa, tyvärr

35. Har du gråtit offentligt?
Oja, ett par gånger.

36. Har du stationär dator eller laptop?
Båda för tillfället, men ska göra mig av med stationära

37. Försöker du alltid lära dig nya saker?
Så gott de går ja.

38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Har funderingar, men vet inte vad eller vart.

39. Tycker du att killen/tjejen ska bjuda på första dejten?
Oavsett vem man är på dejt med så spelar det inte så stor roll för min del. Jag delar gärna.

40. Kan du kasta macka?
Jag äter dom helst. Men på vatten kan jag!

41. Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej, men vill nog.

42. Vad har du med dig in på bion?
Läsk, godis och sällskap

43. Vem var din favoritlärare och varför?
Minns faktist inte

44. Har du dejtat någon av annan religion?
Inte en aning.

45. Vad har du för väder?
Just nu är de mörkt ute. Så bra antar jag

46. Har du en blogg?
Eh.. jaa

47. Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Hmm, engelska eller svenska tror jag

48. Gillar du att flyga?
Är inte så förtjust i de faktist

49. Vilket personlighetsdrag måste finnas hos en partner?
Ärlighet är de första jag tänker på, sen finns de givetvis fler.

50. När sov du senast på golvet?
Ehm, minns inte riktigt.

Inga kommentarer: