onsdag, oktober 31, 2007

Allmänt

En lyckad födelsedag igår. Fick singstar som jag önskade mig, så nu blir det sjunga av på fredag brudar! ;) Fick pengar av farfar, som även skurade min spis för han tyckte de såg så äcklig ut. Tack farfar!

Idag är jag lite krasslig, svårt att svälja och så, men febern har gått ner tror jag. Hade iaf 38,5 när jag vaknade imorse. Känner mig inte lika varm nu så. Men kan bero på att jag tagit alvedon och ätit lite mat, trots noll matlust. Jag som var sugen på att dricka vin och sjunga singstar med Lena ikväll, men men, det kommer väl fler gånger.

Var upp en sväng på stan och fixade ny mobilladdare (tack mattias för hjälpen!), eftersom det är någon katt som bitit sönder min gamla så den gått helt av.
Sen var jag in och köpte alvedon, lite mat och passade även på att köpa mig en vinare. Får se när den går åt, antagligen på fredag. Glömde ta med mina födelsedagspengar så jag får åka upp på stan imorrn eller på fredag och köpa singstar schlager.
Var lagom slut när jag kom hem.

Nej, nu ska jag lägga mig och läsa/sova en stund och se om jag mår bättre sen.

Inga kommentarer: