måndag, oktober 01, 2007

Idag

Höst idag! O de enda jag varit ute och gjort är att köpa mjölk o bröd. Annars har jag legat o läst hela dagen, och sovit. Hur skönt som helst, känns som jag behöver vara själv ett tag. Blivit mycket på sistone.

Just nu är jag dock uttråkad, inte så mycket på tv idag, så jag skulle kunna städa, eller gå ner o fixa tvättid eller göra något helt annat. Men har 0 energi just nu så de är skönt att ha bärbart, godis, tv och en soffa att sitta i!
Städningen kanske kommer imorrn, om jag inte får nåt jobb, vilket inte är troligt.
Måste måste måste tvätta snart, inget kvar att ha på mig snart!

Mindre än en månad kvar till högskoleprovet, har du anmält dig Jenny? ;) Borde plugga på det också, men det ska jag nog se till att göra här snart. Måste ju plugga om jag inte vill få tidernas sämsta resultat!

Nej, dags för en godis till och snart är de Vänner på tv. Skriver kanske mer senare!

Inga kommentarer: